Mededeling

Heb je problemen met inloggen?

27 juni 2015

Hallo,

Je wou een bootje of rivier reserveren en weet niet waarom je hier terecht kwam. Hebt de aankondiging van de nieuwe website gemist of de mail hoe je paswoord te bekomen. Vermoedelijk is er iets fout in onze database. We zetten dit zo snel mogelijk voor je recht. Stuur een mailtje naar info@millenniumlake.be. Als je weet welk email adres we in onze records hebben kan je ook proberen je paswoord te resetten via deze link password-reset

Wil je liever telefonisch geholpen worden laat dan een berichtje op +32 495 521716 en we bellen je zo snel mogelijk terug.

Bonjour,

Vous vouliez réserver un bateau ou la rivière et vous ne savez pas pourquoi vous avez atterri ici. Vous avez manqué l’annonce du nouveau site web ou l’e-mail comment obtenir votre mot de passe. Il y a probablement une erreur dans notre base de données . Envoyez-nous un e-mail a info@millenniumlake.be et on vous aide immédiatement.

Préféreriez-vous être aidé par téléphone laisser un message au +32 495 521716 et nous vous rappellons dès que possible .

Hello,

You wanted to reserve a boat or river and do not know why you landed here. You missed our announcement email of the new website or mail how to obtain your password. There is probably something wrong in our database. We will try to correct this as soon as possible. Please send us an email at info@millenniumlake.be .

Would you prefer to be helped by phone please leave a message on +32 495 521716 and we will call you back as soon as possible.

Dit vind je misschien ook leuk.